تعهــــدات فروش و پشتیبانی

تعهــــدات فروش نرم افزارها

1. نرم افزارهاي موضوع قرارداد ، مشمول تمامي مزايا و حمايتهاي مندرج در قانون حمايت از حقوق پديد آورندگان نرم افزارهاي كامپيوتري و آئين نامه اجرايي آن بوده و تمامي مندرجات قانون و آئين نامه ياد شده در مقابل خريدار قابل استناد ميباشد و خريدار مكلف به حفظ حقوق مادي و معنوي گروه نرم افزاری اوراش است و در صورت تخلف خريدار از مفاد اين بند مسئوليت جبران كليه خسارات مادي و معنوي ، مستقيم و يا غير مستقيم ناشي از كپي برداري ، انتقال و غيره برعهده خريدار بوده و انجام اقدامات ياد شده توسط كارمندان خريدار نيز نافي مسئوليت خريدار نميباشد و در اين صورت خريدار و شخص متخلف متضامنا مسئول جبران خسارت وارده خواهند بود .

2. نرم افزار موضوع قرارداد در انحصار گروه نرم افزاری اوراش میباشد و خریدار حق هیچگونه تکثیر و کپی برداری و فروش غیر مجاز را ندارد.

3. تعهد فروشنده تنها در قبال امکانات موجود در نرم افزار می باشد و بروزرسانی های جدید در مقاطع زمانی مختلف ارائه می گردد لذا بسته ارائه شده قابل عودت نیست، خواهشمندیم قبل از خرید، از امکانات کامل بسته موجود اطلاع حاصل نمایید.

4. گروه نرم افزاری اوراش در خصوص هرگونه تغيير در مشخصات نرم افزار فروخته شده و رد يا قبول هرگونه پيشنهاد جهت تغيير در محتویات نرم افزار كاملا مختار ميباشد لذا تحت هر شرايطي چنانچه درخواست خريدار مبنی بر اضافه کردن امکان جديد و يا انجام تغييراتي در نرم افزار از طرف گروه نرم افزاری قبول گردد , تمامي هزينه هاي مرتبط با پيشنهاد خریدار توسط شرکت محاسبه و دريافت ميگردد و برنامه زمانبندي كاملا در اختيار گروه نرم افزاری اوراش ميباشد.

5.نرم افزارهاي موضوع قرارداد،جهت کار بر روی تعداد مشخصی کامپیوتر به خریدار ارائه میگردد. در صورت تمایل خریدار به استفاده، بیش از این مقدار به ازای هر سیستم اضافی می تواند هزینه آن را به فروشنده پرداخت کند.

6. نرم افزار موضوع قرارداد پس از فعال سازی قفل سخت افزاری، قابل برگشت نمیباشد.

7. در صورت درخواست مشتری برای انجام خدمات خارج از گارانتی، حق الزحمه آن طبق تعرفه دریافت می گردد.

- قيمتهای اعلام شده برای محصولات تا پایان خرداد سال 1398 معتبر خواهد بود.

 

تعهــــدات پشتیبانی نرم افزارها

1. نرم افزار آرمون به مدت 6 ماه از زمان خرید نرم افزار خدمات پشتیبانی رایگان به همراه دارد، پس از مدت مذکور خریدار باید جهت دریافت خدمات، بسته پشتیبانی را طبق تعرفه خریداری نماید.

2. خدمات در بسته پشتیبانی شامل بروز رسانی نرم افزار، رفع خطاهای احتمالی سیستم، نصب مجدد نرم افزار  و راهنمایی نرم افزاری کاربر می باشد، لازم به ذکر است فارغ از موضوع گارانتی و خرید بسته پشتیبانی، در صورت درخواست خریدار جهت انجام خدمات خاص مانند ویرایش، حذف و درج اطلاعات در بانک اطلاعاتی، خدمات شبکه و اعزام نیروی پشتیبان در محل خریدار، طبق تعرفه هزینه آن محاسبه و اخذ خواهد شد، همچنین تعهدات پشتیبانی نرم افزار شامل عیوب حاصل از اشتباهات عمدی کاربران و خرابی سخت افزار و سیستم عامل نمی باشد.

3. ارائه خدمات فقط از طریق بستر اینترنت و تلفنی انجام می گیرد و خریدار باید بستر مناسب جهت برقراری ارتباطات را فراهم نماید. (ابزار های رایج پشتیبانی از راه دور مانند نرم افزار TeamViewer یا AnyDesk)

4. مسئولیت نگهداری از اطلاعات و بانک اطلاعاتی به عهده خریدار می باشد و خریدار باید امکانات و تجهیزات لازم را در این خصوص تهیه نماید و به صورت منظم و در زمان های مشخص نسبت به تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات اقدام نماید، بدیهی است بازیابی اطلاعات از بین رفته و خراب شده فقط از طریق نسخه های پشتیبان انجام پذیر است و در صورت عدم ارائه نسخه پشتیبان توسط خریدار هیچ گونه مسئولیتی متوجه تولید کننده نرم افزار نخواهد بود.

5. خریدار فقط مجاز به استفاده از امکانات موجود در زمان خرید سیستم و همچنین امکانات قرار داده شده در بروزرسانی های سیستم می باشد، لذا مبنا بر این اصل قرار داده می شود که آگاهی لازم از خرید وجود داشته و عودت نرم افزار پس از فروش امکان پذیر نخواهد بود.

6. امتیاز بهره برداری از نرم افزار مربوط به قفل سخت افزاری آن می باشد و امکان تعویض قفل فقط در مقابل ارائه قفل سوخته یا خراب شده می باشد، در غیر این صورت خریدار باید برای تهیه قفل جدید و انجام امور خود متحمل خرید مجدد نرم افزار گردد.